Meniu
Cos de cumparaturi

Politica de returnare

Retragerea din contract

1.1 Pentru produsele achiziționate din magazinul online uneltedegradina.ro, dvs. aveți dreptul sa va retrageți din contractul de vânzare-cumpărare încheiat cu noi (adică să renunțați la cumpărarea produsului), fără a preciza motivele acestei retrageri, fără penalități si fără invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului, in conformitate cu Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 („OUG 34/2014”).

Nu beneficiați de dreptul de retragere dacă nu sunteți consumatori (i.e. daca sunteți persoana juridică, persoană fizică autorizată, alt tip de întreprindere comercială). 

Noțiunea de consumator este definită de Ordonanța de Guvern 21/1992, privind protecția consumatorului și în legislația subsecventă.

Contact Top Service Srl va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de Contact Top Service SRL.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Consumatorul suporta costurile de returnare

1.2 Retragerea nu se aplica în privința următoarelor categorii de produse sau servicii:

  • Consumabile;
  • Produse confecționate după specificațiile clientului sau personalizate în mod clar pentru client;
  • Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • Produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva și/sau intervenții neautorizate, urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri, vopsele, desene, marcaje, inscripții, urme de montaj etc.
  • Produse cu motor termic care au fost folosite, produse în care se pun consumabile sau produse care, prin folosirea lor, nu se mai pot comercializa ca produse noi, produse care au fost folosite și alimentate cu benzină și ulei.

Aceste limitări se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

1.3 In baza Retragerii, produsul se va restitui către noi, iar dvs. veți primi contravaloarea acestora, în condițiile legii. Procedura Retragere este descrisă mai jos.

Cum se face retragerea:

1.4 Ne puteți scrie la adresa de e-mail office@hecht.shop.ro, ne puteti contacta la nr. de telefon: 0756852852 sau puteți folosi formularul de retragere de la următorul link

1.5 De asemenea puteți să ne anunțați de intenția dvs. de Retragere printr-o declarație neechivocă transmisă într-o altă modalitate, cum ar fi posta sau curier.

Termenul de retragere

1.6 In termen de 14 zile de la recepționarea produselor puteți să solicitați Retragerea. Daca ați comandat printr-o singura comanda mai multe produse, care vor fi livrate separat, termenul expira după 14 zile de când ați intrat in posesia fizica a ultimului produs.

1.7 Ulterior acestui termen ne rezervăm dreptul de a refuza cererile de Retragere.

Restituirea sumelor plătite de Client

1.8 Vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării.

1.9 Vom reține doar:

  • Acele sume de bani necesare pentru a acoperi diminuarea de valoare a produsului rezultata din manipularea acestora care duce la alterarea stării inițiale a produsului. Nu este luată în calcul diminuarea valorii rezultând din manipularea pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționarii produselor (ex: dacă produsul prezinte urme de uzura se va deduce din suma restituită către Client, contravaloarea lucrărilor și/sau pieselor necesare ca produsul sa fie adus la starea inițială).
  • Sumele de bani reprezentând costurile suplimentare determinate de faptul că ați ales în mod expres altă modalitate de livrare decât cea standard.

1.10 Restituirea sumelor de bani se face în termen de maxim 14 zile de la momentul anunțării intenției de Retragere, cu condiția de a ne fi restituite produsele în prealabil.

1.11 Rambursarea sumelor de bani către dvs. se va face în aceeași modalitate în care a fost făcută plata inițial. În cazul plății în numerar, vă vom vira banii în contul indicat expres de dvs.

Returnarea produselor de către Client

1.12 Pentru a putea fi returnate în urma Retragerii, produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate către Client, cu toate accesoriile și componentele originale.

1.13 Este de preferat să fie returnate în ambalajul original, cu etichetele intacte, cu accesoriile și documentele care l-au însoțit. În cazul în care starea produselor nu corespunde celei inițiale, ne rezervăm dreptul de a deduce din sumele restituite către Client sumele necesare aducerii produsului la starea inițială.

1.14 Trebuie să returnați produsele în maxim 14 zile de la anunțarea intenției de Retragere, potrivit celor de mai sus. Sumele de bani plătite vor fi restituite către Client în termenul legal, doar după ce primim produsele returnate de dvs. (sub rezerva că produsele îndeplinesc condițiile de returnare menționate mai sus).

1.15 Produsele pot fi returnate la adresa Str Sticlelor nr 15A, Stefanestii Noi,Arges. Returnarea se poate face personal sau printr-un curier desemnat, dacă este asigurata capacitatea de a transporta produsele al destinație în condiții adecvate de siguranță și integritate. Dacă folosiți servicii de curierat se recomandă:

  • Utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
  • Folosiți servicii poștale sau curier adecvate care permit transportul in condiții proprii ale produselor, înregistrarea expedierii și dovada acesteia;
  • Împachetați cu atenție – este preferabil în ambalajul original.

1.16 Aveți obligația să suportați costurile directe legate de returnarea produselor.

Returul produselor neconforme

1.17 Separat de retragerea din contract, ne puteți returna produsele neconforme („Produse Neconforme”) care:

  • Nu corespund specificațiilor menționate în magazinul online la momentul achiziției;
  • Nu funcționează sau sunt deteriorate;
  • Sosesc în colete deteriorate.

1.18 Orice asemenea solicitare de retur al Produselor Neconforme trebuie făcută în termen de 48 de ore de la data livrării produsului. Solicitările se fac prin e-mail la adresa office@hecht.shop.ro sau telefonic la numărul 0756852852.

1.19 Costurile pentru returul produselor neconforme sunt suportate de către magazinul nostru.

1.20 Produsele neconform trebuie returnate în starea în care au fost recepționate.

1.21 In funcție de disponibilitatea de la momentul returului Produselor Neconforme, Clientului i se vor restitui sumele plătite sau i se va pune la dispoziție un nou produs conform. In cazul in care au fost achiziționate mai multe produse de același fel (lot de produse) și se dorește returul întregului lot pentru neconformitate, acesta este permis doar dacă unul din produse a fost desigilat.